Receptionist/cafébiträde

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Som receptionist /cafébiträde ser du till att det dagliga arbetet i entré, café och butik fungerar bra och du ger alltid besökaren den bästa servicen. Vid beredning av smörgåsar och lättare luncher ansvarar du för att kvalitén på det som serveras i caféet alltid är den bästa. I tjänsten ingår daglig städning av kök, entré, toaletter och övriga utrymmen samt storstädning vid behov.

Kunskaper

– Goda kunskaper inom miljö och hälsa gällande egenkontroll

– Goda kunskaper i svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande

– Kassavana

– God datorvana

– B-körkort

 

Erfarenhet

Du har minst 1 års erfarenhet av liknande arbete.  Arbete inom pedagogisk barnverksamhet är meriterande.

Egenskaper

Vi söker dig som har god förmåga att kommunicera, är lyhörd, social och punktlig. Det är viktigt att du har mycket god samarbetsförmåga och kan arbeta i grupp likaväl som individuellt och självständigt. Du jobbar snabbt och effektivt även under press.  Du är ansvarstagande och noggrann, tar snabba beslut och är bra på att hantera stress. Du bemöter besökarna på ett glatt och trevligt sätt.

 

Anställningsform och tillsättning

50 % schemalagd tid med helgtjänstgöring varannan helg. I tjänsten tillkommer utökad arbetstid under högsäsong, juni till augusti.
Anställningsformen är tills vidare från och med 1/3 eller enligt överenskommelse.
Vi tillämpar provanställning.

Ansökning

Skicka din ansökan till nyttjobb@arsenalen.se senast den 4/12
Ansökan ska innehålla CV och en kort presentation av dig själv

X