Jobba hos oss

Vi söker en konferens- och bokningsansvarig museivärd som brinner för service

I rollen som konferens- och bokningsansvarig driver du försäljning och bokning av konferenser samt gruppvisningar av museet. Du paketerar och gör erbjudanden. Du letar och hittar ständigt nya kunder. Du ansvarar för att ge kunden en god gästnöjdhet utifrån kundens individuella behov. Du har ansvaret för bokningen från första kontakten till den sista. Rollen omfattar bokning, kundkontakt, uppkoppling av konferensutrustning, receptionsmottagning, service under pågående konferens samt möblering, kassahantering och iordningsställande av konferenslokalen inför ankomst och efter besöket. Du kommer också att arbeta i museets reception, café och butik. Du tar hand om våra besökare på bästa sätt genom att ge dem god service och en upplevelse de inte kommer att glömma. Arbetsuppgifterna består av mottagning av besökare, driva försäljning i café och butik samt uppgifter inom reception, t.ex. uppdatering av infoskärmar samt göra programblad. Du ansvarar för öppning och stängning av museet.  I arbetet ingår även förberedelser av smörgåsar och lättare luncher. Du ansvarar för att kvalitén på det som serveras i caféet alltid är den bästa. Du ser till att butiken alltid är påfylld och ser attraktiv ut. I tjänsten ingår daglig städning av kök, entré, toaletter och övriga utrymmen. Du måste ha ett öga för detaljer och kunna göra saker på egen hand. Du medverkar även vid evenemangsdagar och lovaktiviteter för besökarna. Hos oss ska kunden alltid känna sig sedd och få den bästa servicen. Besökarna skall gå hem med en känsla som gör att de vill besöka oss igen.  Du är Arsenalens ansikte utåt och därmed en mycket viktig del av kunders och besökares upplevelse av företaget.

Vi söker dig som brinner för service och som har minst 1 års erfarenhet av liknande arbete. Du är lyhörd inför gästernas behov, har inga problem med att rycka in där det behövs och du har lätt för att hitta lösningar och komma med nya idéer. Du tar initiativ och är noggrann i ditt arbete. Du är social och har lätt för att ta kontakt med människor. Du ger alltid 100 % för att ge kunden utmärkt service. Hos oss är kundens upplevelse avgörande. Du har kunskap inom Adobe Photoshop, Adobe InDesign, PowerPoint, Excel och Word. Du har goda kunskaper inom svenska och engelska i tal och skrift. Du har B-körkort.

 

Anställningsform och tillsättning
Deltid på ca 80 % schemalagd tid där helgarbete ingår, utrymme för mer tid upp till heltid vid behov.

Anställningsform, tills vidare med tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Vi tillämpar provanställning.

Ansökning
Skicka din ansökan till nyttjobb@arsenalen.se snarast då vi hanterar alla ansökningar löpande. Ansökan ska innehålla CV och en kort presentation av dig själv

Har du frågor om tjänsten, kontakta Isabella Hedenstrand Nastri.

Kontakta oss

Namn*
Förening/företag
Telefonnummer
Epostadress*

* Obligatoriska fält


Ärende*
Meddelande*

Skickar formulär...

Tackar!

Nu är det skickat. Vi återkommer så fort som möjligt!